Sunday, January 30, 2011

Oj - hva skjedde med bloggen?

Et knips og et blunk, så har det gått over et halvt år siden forrige oppdatering.

Sommer, høst og vinter av 2010 føyk avgårde, og nå er 2011 godt i gang. Friluftsmessig ga 2010 ga noen uforglemmelige fjellturer og ikke mindre enn tre turer til Besseggen, samt fine turer både i marka og på sykkel'n. Besseggen er fantastisk, men noe sier meg at jeg kanskje snur nesen en annen vei i 2011. :)

Årets nye utfordring er Triathlon :) Jeg opprettet en egen blogg for dette da jeg signet opp på Oslo Triathlon, men med tanke på at jeg ikke somler meg til å oppdatere denne bloggen en gang, så tror jeg at jeg går tilbake til å legge inn innlegg her, også når det kommer til Triathlon fra nå av.

Forøvrig er det endelig litt varme i vårsola. Selv om det nok gjenstår noen måneder av skisesongen enda (heldigvis), så kribler det ekstra i kroppen når sola blir noe annet en en svak stjerne i det fjerne.

No comments: