Sunday, June 13, 2010

Oslo - Eidsvoll på hjul

Fredag ettermiddag, etter jobb satte jeg meg på sykkel'n og snudde nesa fra Carl Berner og nordover. Alle varsler om øsende regn på både yr.no, storm.no og pent.no ble glatt ignorert - for hvor ille kunne det egentlig bli?

Vel - jeg hadde oppholdsvær fra Carl Berner til Sinsen (ca 1 km) og øsende pøsende plaskende regn de resterende 73 kilometrene. Jeg ønsket meg vindusviskere på sykkelbrillene underveis, og vrei opp sokker og klær ved ankomst Eidsvoll nærmere 4 timer seinere. En stykk druknet katt ble veldig glad for taco, fredagspils og litt (*kremt*) potetgull.

Tallenes tale kunne jeg ha skrevet opp dersom det ikke hadde vært for;

  1. at noen har stjålet tripptelleren på sykkelen min

  2. at jeg har en fancy gps som jeg ikke har vett nok til å bruke

  3. at pulsklokka lå igjen på badet og blomstra når jeg tråkket avgårde


Arti' læll! ;)

No comments: