Monday, June 7, 2010

Køben --> John Mayer

PanserMarte inviterte på Købentur tidlig i vår, for deilige danske dager og konsert med John Mayer. "Hmm.. John Mayer ja", tenkte jeg. "Hvem er det'a mon tro.. Sikkert bra, jeg blir med!" (Ja, vi snakker tross alt om jenta som prøvde å finne ut hvem den bærta som satt på en skolebenk og sang 'oops I did it again' var for x antall år siden, så bevandret i musikkens verden er jeg vel ikke kjent for å være.) Uansett så ble fly og konsertbilletter bestilt, og gjett om det ble bra!

Skiftende vær til tross fikk vi (Marte, Andre, PanserMarte, Johanne og Morten) 3 fine dager i Køben og en fantastisk konsert.

Så fort sola kom benytta vi sjansen til utepils på lørdag


Så var det tid for konsert på søndag kveld.


Mandag var det shopping og kultiverte aktiviteter som sto på agendaen, både til lands og til sjøs.

PanserMarte stilte med trønderbarter og beordet til fotosession;



Noen var flinkere til å være strenge franskemenn enn andre (hilsen Gliseguri på bakerste rad)

Gigantiske såpebobler på utstilling! Jeej.


Guidet tur til sjøs (og nei, jeg sovna ikke jeg bare hvilte øynene)



Takk for turen folkens! Jeg er klar for neste tur allerede! :)

2 comments:

Marte said...

Takk det samme!! Jeg er kjempeklar!! :)

Johanne Brekkevold said...

Hehe, så først nå at du har begynt å blogge igjen :) Nice!!! Jeg er også klar for ny tur og nytt bartebanden treff.